Дослідження показують, що дітьми першого класу 1 хвилина сприймається як 11 секунд, третьокласники сприймають її як 25 секунд, п'ятикласники - 31 сек., а дорослі як 35 секунд.
Відомо, що гумор тісно пов'язаний з рівнем розвитку творчих здібностей особистості. Проте такий зв'язок проявляється не у будь-якому віці. Реалізація творчого потенціалу в гуморі стає можливою тільки починаючи з підліткового віку. Зв'язок між гумором та креативністю міцнішає у старшокласників, апогею досягає тільки у дорослих.
Через який проміжок часу слід повторювати матеріал для запам'ятовування? Оптимальним вважається повторення через 15-20 хвилин, через 8-9 годин і через 24 години. Дуже корисно робити повторення перед сном, за 15-20 хвилин до сну, а також вранці на свіжу голову.
У дітей молодшого шкільного віку рівень розвитку довільної уваги прямо пов'язаний з розвитком інтелекту. Уважні діти мають вищі показники інтелектуального розвитку у порівнянні з неуважними.
Немає коментарів:
Дописати коментар